onsdag 18. april 2012

To much of the råååsa!

 

IMG_1689

Av og til når ikke scrapping opp til forventningen om det du selv anser som lekkert. Normalt har jeg god selvtillit

i forhold til sidene mine, og kan si hva jeg syns blei helhetlig og bra. Her kan jeg ikke si det. Mulig det

rett og slett blei for mye rosa for meg.. Uansett, la oss si bare at ansiktsmaling herved er dokumentert, og du

fikk se en side som undertegnede er mindre fornøyd med..

Prima-blomster, MME og MM chipboard, tape og klinete klæsj(?)

 

Her får du ikke mer enn 1 close up:

 

IMG_1690

Tudelu, og TFL<3

2 kommentarer:

  1. Syntes siden ble kjempeflott jeg. Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Wow denne var kul!
    Og jeg synes ikke det var "too much" jeg!

    Vil takke for pakken som kom i posten i dag. Regner med den var fra deg. Morsomt å få ting jeg ikke ville turt å kjøpe selv, som blomster. Gleder meg til å prøve det!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Varmende ord: