torsdag 19. april 2012

La det svinge!

 

IMG_1701

Jeg har verket etter scrapping i et par dager nå, vel vitende om at nye chipboards fra Dusty Attic lå på pulten min og ventet!

Her har jeg brukte en mini-lysekrone, malt den med cracklepaint, dusjet den med glimmermist og hatt litt glitter på.

Bakgrunnsarket har fått samme behandling, med mist, maling, pan pastell og maske..Boblekanten er lagd fra hjemmelagd maske:)

Dette tror jeg må være favorittpaletten min, turkis og oransje.<3

Blomstene er fra prima, papirloftet og kort og godt. Pebbels er hjemmelagd, hipp hurra!

Karen Foster school-clips, Tilda stoffknapper, Doodlebug og MM stickers.

 

Nærbilder:

 

IMG_1702

IMG_1703

IMG_1704

Takk for at du ser, og legger igjen kommentar<3

4 kommentarer:

  1. Mega..... liker pebblesene ....egenlagde eller?

    SvarSlett
  2. Jo...se var jo det......lønner seg å lese all tekst skjønner jeg....hehe......

    SvarSlett

Varmende ord: