torsdag 5. april 2012

Scrap for Help:challenge.

Jeg er visst ordentlig i scrappezonen om dagen,
og hiver meg over utfordringer der jeg finner dem!
Utrolig gøy når scrappelysten er så stor.
Denne ganga har jeg scrappet til Scrap for help sin april utfordring,
som handler om å bruke knapper.
Lett som en plett for meg, det er helt sikkert!
Her er den:

IMG_1538
En skikkelig dyp-dykk i restekassa med papir, noen gamle klistermerker jeg sjelden bruker
og selvsagt mitt favorittstæsj: knapper! Gule detaljer fra Heidi Swapp og Basic Grey.
Pan Pastell og TWC-maske er selvsagt også med.

_______________________________
I’m really in the zone, and I’m loving it. Layout after layout, all play and no work!
This time I made a page for the Scrap for helg-challenge. Recycled material is the clue,
and lucky for me: Buttons! I love buttons!!
In addition I dug into my left-over paperbits and pieces. Yellow details from
Heidi Swapp and Basic Grey. Pan Pastell and masks as well, of course!

Detaljbilde/close up:

IMG_1542
Takk for at du ser/Thank you for looking!

5 kommentarer:

  1. Kjempe søt layout du har laget!! :)

    SvarSlett
  2. Fabulous! Nice clean lines....love it! Tks. for playing along with us at SFH!

    SvarSlett
  3. Så kule farger på denne!
    Herlig oppsett!

    SvarSlett
  4. lovely page cool design!
    byebye,Lean

    SvarSlett

Varmende ord: