torsdag 5. juli 2012

Et fargerikt “Til Lykke!”

 

Bryllupssesongen er over oss, og jeg er sikker på mange kortlagere rundt

om vrir hodene sine for å lage vakre og originale kort. Selv lager jeg ikke mye

kort, men vil helst følge min egen stil og sjel i alle prosjekter. Jeg syns kanskje

det er mye vintage/shabby der ute, og slår herved et slag for de fargerike og

litt annerledes kortene. Det finnes jo ingen rette eller gale måter å gjøre det på,

det finnes bare personlige valg.

 

bilde1-bryllupskort

 

 

Jeg har valgt gult og grønt, litt maling, rufsete kanter og enkel pynt ellers.

Tags er en all-time favoritt hos meg, og den kan pyntes på mange måter.

Her med diecuts av herr og fru, og et lite banner med teksten på. Enkelt,

med en humortvist.

 

bilde2-bryllupskort (2)

 bilde3-bryllupskort (2)

Denne posten finner du som artikkel på Scrapping.no,

norges største scrappeforum!

1 kommentar:

Varmende ord: