onsdag 4. november 2015

Halloween forberedelser:

 

Hei og hopp,

klar for innlegg nr. 2 idag???

Det er også min tur hos Project Life i Norge idag,

og dermed kommer post nr. 2 denne dagen:

 

*******

Jeg har mange PL-oppslag på lur,

og jeg gleder meg til å vise dem til deg i løpet av månenden!

 

Siden vi nettopp har hatt Halloween,

starter vi der.

Her er en PL-side med forberedelser:

IMG_4650

Mange sterke farger her, og pynten holdes enkel slik at bildene får sin rettmessige plass.

************

Litt detaljer til deg:

IMG_4642

********************************

IMG_4643

****************************

IMG_4644

Jeg håper du også koser deg med din project life scrapping,

slik som jeg gjør!

****

Takk for at du stakk innom idag.

<3

Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Denne var skikkelig tøff! Fine farger og detaljer!

    SvarSlett
  2. Så lekker PL-side.
    Kjempefine gresskar de hadde skåret ut :-)

    SvarSlett

Varmende ord: