mandag 16. februar 2015

Be YOU:

 

Always be yourself,

-unless you can be batman.

Then always be batman!

 

IMG_2708

Det er jo karnevalstid rundt om i vårt land, og det er gøy å tøyse litt når vi tar bilder også.

Det er herlig å se at også store gutter kan tøyse litt, og kan late som om de er batman innimellom!

Siden han var litt fri, gjorde jeg meg litt fri med fargene, og har valgt rød-rosa toner som kontrast til det sort-hvite.

*************************************************************************

 

IMG_2709

 

**********************

 

IMG_2710

I love everything about you!

 

**************************

 

 

IMG_2711

Jeg har brukt stempel og ordet “fun” er fra Heidi Swap. Ark er fra Becky Higginsog Studio Tekturek.

Thickers og Papirdesign-stickers står for tittel, sammen med min håndskrift.

Jeg har igjen sydd på layouten min, og dermed leverer jeg denne til utfordring hos Scrappelyst.

 

**************

Elisabeth

5 kommentarer:

  1. Herlig og humoristisk layout, jeg digger tittelen. Herlig fargebruk også!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    Katrine

    SvarSlett
  2. Denne var utrolig kul og herlig kreativ.
    Digger både bilder, tittel, farger og det lekne oppsettet.
    Fin effekt med sømmen.

    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  3. For en herlig LO :D Digger tittelen, den siller seg virkelig ut fra mengden. Takk for at du deler med oss hos Scrappelyst.

    Elin.

    SvarSlett
  4. Veldig stilig Lo, og herlig med humor. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Varmende ord: