lørdag 15. november 2014


Klare for bloghop?!

Vi er så hoppende glade over å ha fått nye produkter å leke med, at vi har satt i gang en blogghopp hos Papirdesign.
Hvis du har kommet inn til meg etter å ha vært hos Ulrika, så fortsett.
Hvis ikke, så anbefaler jeg at du går inn til Papirdesign,
og starter øverst på blogghopplista så du ikke går glipp av noen. Blogghoppen varer frem til 22.november.
Premien som kan bli din, er denne herlige pakka.
Den inneholder i alt 14 nye klistremerkepakker, 6 washi-tapes, en båndrull og 5 pakker trefigurer.
Reglene for hva du må gjøre for å bli med i trekningen finner du i Papirdesignbloggen.
 
 
We`re jumping of joy over all the new wonderful products that Papirdesign has released,
so we decided to make you guys jump (in Norwegian this is equivalent with "hop") as well...
If you came to me after visiting Lise, then keep on going - If not, please visit Papirdesign and start at the top of the list...
If you follow the directions there, you can enter in the competition to win this great price:
 

*******************
Her kommer et kort og en pose, som jeg har kosa meg med å lage:
IMG_2036
Jeg elsker hjertearket fra Papirdesign sin julekolleksjon i år. Jeg tror jeg kunne brukt det all-round!
Rosene og blingen er selvsagt Papirdesign, og arkene heter:
PD 14973 jul i vente
PD 14972 julenatt
************************************************************************************

Bilder av bare kortet, utenpå og inni:
IMG_2038
IMG_2039
IMG_2040
********************************************************************

Bilde av posen, som kan inneholde deilig julegodis:
IMG_2041
*********************************************************************


Reglene for å bli med i trekningen av den flotte premien, finner du som sagt i Papirdesignbloggen.
I tillegg til hovedpremien, har vi også tre "hemmelige" premier gjemt i noen av DT sine sider.
For å være med på trekningen av disse premiene, må du også være følger av den bloggen som inneholder premien - (eller følge vedkommende på facebook/instagram).
Hvis du vil bli med i trekning av en av de "hemmelige" premiene, så kan du velge en av følgende:
a) bli følger av siden min på facebook.
c) følg meg på Instagram (elis2beth)
 
God hopping videre...
Elisabeth (du er her)
Bente
Papirdesign



























24 kommentarer:

  1. Kuuuule julekort !!! Bloggen din følger jeg jo allerede da....digger stilen din ! :)

    SvarSlett
  2. Fin pose og kort. Enig med deg, det hjerte arket er nydelig!

    SvarSlett
  3. Så stilig! Digger layouten:)

    SvarSlett
  4. Trenger vel ikke si at dette var rå-lekkert!!!! Skuffer meg aldri du vettu :) Klem

    SvarSlett
  5. lekkert sett! flott fargekombinsajon <3 legg meg sjølvsagt til som følgar :)

    SvarSlett
  6. Artige varianter! Dette var tøft!!

    SvarSlett
  7. Kjempeflotte ting :-) Følger deg på instagram :-)

    SvarSlett
  8. Hei, titter inn fra blogghoppen og beundrer alt det fine du lager. Finner ikke hvor jeg legger meg til som følger hos deg, hopper videre...:)

    SvarSlett
  9. Hoppeti hopp! Er ute og hopper og ser på det fine du lager :D

    SvarSlett
  10. Kjempefint kort og pose. Veldig god inspirasjon. Er med på blogghoppen og hopper videre.... Klem

    SvarSlett
  11. Så fint kort & pose♥Har sendt forespørsel på instagram♥
    ha ei fin helg videre!

    SvarSlett
  12. Nydelig kombinasjon av rødt og brunt. Takk for inspirasjonen!

    SvarSlett
  13. Jätte fina kort. Hoppar vidare :)

    SvarSlett
  14. Nyyydelige kort, Elisabeth
    Klem Line

    SvarSlett
  15. Stilig måte du har brukt desse nydelige julepapirene på!

    SvarSlett
  16. så fine poser :) Nydelig papirer :) Gøy med blogghopp, da hopper jeg videre :) Klem Rita

    SvarSlett
  17. Er vild med dit kort. Det er meget smukt.

    SvarSlett
  18. Da kommer jeg hoppende hit også :) Både kortet og posen var nydelig :) Flott med den hjerteborden!

    SvarSlett
  19. Så nydelig kort og pose du har laget :) PD har sååå mange lekre produkter!!
    klem fra Synnøve

    SvarSlett
  20. Ohhhh! Suuperduperfantastisk lekkert ja! Første som kom ut av munnen min her var WOOW! Du er så rå på kule design! Og dette var IKKE noe unntak! PERFEKT er vel ordet som kom til meg her ♥

    SvarSlett
  21. Ps finner ikke den følger knappen, ikke det kan din adresse veldig godt fra før ♥♥♥

    SvarSlett
  22. Å, jeg er så glad i kraftpapir-fargen. Nydelig :D

    SvarSlett

Varmende ord: