søndag 5. oktober 2014

 

Klar for litt jul?!

 

Jeg har vel sjelden vært såpass tidlig ute med litt julestemning på bloggen,

men..den kommer tidligere og tidligere denne fine tida.

Jeg gleder meg hvertfall veldig til jul,

og kjenner at alle små og store tradisjoner som ligger litt der fremme

er noe som jeg gleder meg veldig til<3

Disse tre sakene har jeg lagd for ScrapFX, og du finner selvsagt

all chipboarden på sida deres.

IMG_1878

 

************************************************************************’

Her kommer bilder:

IMG_1879

 

*********************

IMG_1880

 

************************

 

IMG_1881

 

IMG_1882

 

Litt klare for julestemning?

2 kommentarer:

  1. Lekre prosjekter i koselige julefarger.

    SvarSlett
  2. Kjenner at det fortsatt er bittelitt tidlig for jul for min del, men lagrer inspirasjonen i bakhodet! Lekkert kort og småsaker; balanserte og fine :)

    SvarSlett

Varmende ord: