tirsdag 8. juli 2014

 

Pastell-palett: DT ScrapFX

Det er vel ikke min skarpeste greie, akkurat dette med pasteller?!

Men, ScrapFX har denne måneden utfordret teamet sitt med et

moodboard i nettopp: pasteller!

JulyScrapFXMoodBoard

 

Rett før dette hadde jeg egentlig hatt en liten scrappepause på ca. 4 uker, og da er det av og til litt vanskelig å komme igang igjen.

Det eneste som nytter for meg da, er faktisk å være litt “firkanta”, og med det mener jeg å bruke et oppsett som ikke krever så mye

oppfinnsomhet fra meg. Da kan jeg konsentrere meg om fargene, stæsjinga og balanse i layouten min.

Her er siden min:

IMG_1257

Bildet er tatt av frøken Kajsa (5) med min mobiltelefon under en handletur der ho knipser relativt vilt rundt seg.

Ikke verst å finne et happyface av seg selv blant alle kjedelige motiver fra grønnsaksavdelingen på Rimi!

ScrapFX-sakene jeg har brukt er den utrolig kule Steampunk-sommerfuglen, og den nye “Keep Calm, and be awsome”.

IMG_1258

IMG_1260

IMG_1259

 

Arkene er mye rester fra Studio Calico, og det er også de små puffy hjertene.

Bokstavstickers fra Heidi Swapp og Thickers.

Metallsommerfuglene er Kort og Godt, samt et par PL-kort fra Becky Higgins.

********************

Ha en fin-fin onsdag!!

1 kommentar:

  1. Herlig side.
    Syns det funket veldig fint både med pasteller og å være firkantet.
    Skikkelig stilig den sommerfugl-chiboarden.

    SvarSlett

Varmende ord: