onsdag 5. mars 2014

Mamma i skuddlinja: DT Papirdesign

 

Jeg elsker oransj..det er kansje ikke en hemmelighet…Smilefjes som blunker;)

Muligens dette oransje stjernearket var skjebnebestemt for meg også, hva vet jeg *hihi*

Her har jeg veltet meg i vårens nyheter, og frisk fargeskala:

IMG_1017

 

PD 14889 Trevegg

PD 14896 Fashion

PD 14893 Vakre blomster

PD 14886 En rose til jubilanten

Buttons, Strikk

Bokstavstickers.

Dotter

Roser

IMG_1018

IMG_1019IMG_1020

Håper dere har masse scrappeplaner for helgen som kommer,

og at uken her hos Papirdesign inspirerer deg!

cats

4 kommentarer:

  1. Knallstilig LO!!! Digger alt på den og orange er jo bare såååå fiiint!!

    SvarSlett
  2. I loved it! This page is pretty!

    SvarSlett
  3. Kjempetøff! Den jenta er mer pangoransje stjerner enn lilla hjerter på lyserosa puffeskyer ;), så både tema, ark og pynt synes jeg passer perfekt til bildet! Jentetemaet er kanskje speilet ut i blondeservietten? Kult med dotte-kartongen i bakgrunnslaget :D

    SvarSlett

Varmende ord: