onsdag 2. oktober 2013

 

You and me- toghether:

cats

Dere har jo fått med dere at DT digger den nye Chalkboard-serien Papirdesign har kommet med denne høsten?

Jeg syns den kan brukes til alt…Jeg RÅLIKER den<3

IMG_5678

Her har jeg scrappet et hjertegodt bilde av ungene mine og mormor<3

Ekte glede og kjærlighet i å være sammen.

Jeg har kosa meg masse med maling her, og lag på lag.. Chalkboard-arkene inviterer til mye moro!

Her er produktlista mi:

Skolestart PD 13847 Tavle

Julehilsen PD 13840 Betong

Herman og EMilie PD 12643 Bamsefar Rosa

Lykke PD 13746 Rosa Pioner

PD Mens vi venter

PD…bånd, bokstavklistermerker, stjerner, bling, roser og gardenias.

I<3Papirdesign!

Forøvrige er den lekre chipboarden fra ScrapFX

*****************

Fortsatt god høstferie:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Varmende ord: