tirsdag 29. januar 2013

Født med ski på beina:

Av og til tar malinga helt avsted, og jeg ender opp med å lure på hva jeg driver med: Scrapping eller maling;)??

Jeg syns bildevinkelen var litt ekstra tøff, og lo’en måtte også bli litt ekstra tøff:

 

IMG_3826

Jeg har brukt maling og modelling paste, samt sort color wash. Litt panduro-tape er med å lager litt struktur under og oppå malina, og snøfnugg punchet i mønsterkar tilhører stilen. Knapper, trykknapper og håndskrift er finishen:)

Close ups:

IMG_3815IMG_3816

NB: Dette er det første innlegget i mitt innleggs-marathon.

En kommentar fra deg, er det samme som et lodd i premiepotten!!

Happy Scrapping:)

11 kommentarer:

  1. Fytti, dette her er virkelig lekkert!! Eeeelsker fargene her altså, og så mange detaljer å henge seg opp i <3

    SvarSlett
  2. Nydelig! Elsker fargene som matcher bildet perfekt! Har også prøvd meg med maling, men får det ikke helt til!

    Ha en super dag!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så lekker LO Elisabeth.
    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  4. Synes denne var übercool. Jeg får ikke til det der malingsgreiene, men denne fikk meg nesten til å ville prøve igjen. Kult med like bilder oppå hverandre slik, og jeg er enig i at vinkelen var stilig!!

    SvarSlett
  5. her var det mye kuuuule greier å finne. digger den mega herlige bakgrunnen og de tøffe bildene :)

    SvarSlett
  6. Stilig med all malingen :) Den ble kjempefin!! Har blitt ny følger :)

    SvarSlett
  7. herlig med måling da....kjenner jeg ble godt inspirert av fargevalg ditt her....

    SvarSlett
  8. Kjempe flott LO, stilig med maling :)

    SvarSlett
  9. Loene dine er til å spise opp.

    SvarSlett
  10. Denne var herlig! Kul vinkel på bildet! :)

    SvarSlett
  11. KUUUL!!!!! ♥
    Kongekul og vågal maling, og dødskult med å plassere to bilder sånn oppå hverandre for å gjennomføre det kule og vågale gjennom hele LO'en!

    SvarSlett

Varmende ord: