mandag 2. juli 2012

Diablo

-for de kule!

 

Jeg syns jeg sliter litt med scrappingen om dagen, og får det liksom ikke helt til.

Denne siden er påbegynt to ganger, med fargebilde i første omgang. Sider til de store og kule gutta er

litt verre å få til. Spekteret på forskjellige tilnærminger på tre barn blir kanskje noe bredt av og til, så

kanskje det er det som gjør det hele litt tricky.

Her er den hvertfall:

 

IMG_2609

Jeg tror kanskje det er malinga som blei for mye… Kanskje jeg skal ta en malingspause?

 

Uansett, nærbilder:

 

IMG_2610

 

IMG_2612

Jeg har brukt papir fra Kaisercraft og MME,

chipboard fra Scenic Route og Echo Park,

journalingspots fra Chipchopshop og Jillibeansoup.

Peacemerket er fra Panduro og flaggene fra Basic Grey.

Bokstaver er prima og doodlebug.

 

Konstruktiv kritikk på min scrappeutfordring mottas med takk.

<3

2 kommentarer:

  1. Kjenner følelsen ved og ikkje føle det blei som det skulle. Men for og væra heilt ærlig så syns eg denne blei perfekt! Og malinga var kjempe kul!

    SvarSlett
  2. Super cool colors, and I'm loving the flags and banners ;)
    Big hugs,
    Nora

    SvarSlett

Varmende ord: