lørdag 14. april 2012

Eget klæsj og klin:

IMG_1670
Det er klæsj og klin i stigende kurve på scrappepulten om dagen, og jeg våger mer ettersom jeg sliper
egne grenser over hva som er bra og ikke. Det er spennende å kjenne
at jeg tørr leke mer og mer! Her har jeg brukt mye restepapir, glimmermist i ulike farger,
samt akrylmaling fra europris(!) Malingen er smurt ut med et gammelt bankkort for å få litt spatel-effekten.
Utenom det har jeg dykket i restepapirkassa, og funnet frem skattene derfra. Primablomster, twine, knapper og div
klistermerker jeg aldri trodde jeg kom til å bruke;) 3D er den nye hekten, så jeg har lagd pop-up hjerteballonger med
sheer-sløyfer på. Søte, eller hva?

Close ups:

IMG_1671 
IMG_1672

IMG_1673
Takk for at du ser, og husk å meld deg på utfordringa mi:)
(postes i neste innlegg)

2 kommentarer:

  1. Så stilig! Ja jeg også er blitt skikkelig fan av klæsj og klin hehe. Og jeg for noen få år tilbake nesten ikke turte bruke maling på alfabetstempler hehe

    SvarSlett

Varmende ord: