torsdag 29. mars 2012

Ny skissedille:

IMG_1490
Det er ikke vanskelig å få dilla på skissedilla; utrolige fine skisser hver uke<3.
Theodor er brukt på denne ukes skisse, og det sier litt om mange av bildene
tatt i heimen det siste året, hos samtlige bakken-barn!

Mange nye duppegreiser på denne, deriblant min nye Martha Stewart-punch med tog..*in-love*.
Robot-rub-ons’en fra Maya Road er også utrolig søt, og arket, som såvidt jeg husker er BoBunny er jo
bare utrolig flott og gjør scrappejobben lett! Journaling og knapper er selvsagt på plass, samt maske fra TCW
expressions-stempel fra Heidi Swapp. Nå skal jeg ikke banne i kirka, men Tim Holtz er ikke helt min greie.
Men, her har jeg brukt filmstripe-båndet hans, og det funker;) Jeg er bare ikke en sånn
grunge/spray-dame, selv om jeg øver litt på alt som virker spennende;)

Happy scraps!

2 kommentarer:

  1. En artig og spennende LO du har laget, mange kule stempler og detaljer :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin LO!!! Likte veldig godt bakgrunnen din, og at du hadde skrevet litt rundt forbi :)Stilige border, og veldig fint med filmstripen. Og bildene da.....SÅ morsomme :) Tusen takk for deltakelsen. Ha en fin dag :)

    SvarSlett

Varmende ord: